مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-27فرهنگي

کار فیلمساز تجربی توجه به قضاوت های دیگران نیست


احمدرضا درویش در کارگاه انتقال تجربه ای که همزمان به هفته فیلم هنروتجربه شیراز، برگزار شد، تاکید کرد که کار یک فیلمساز تجربی، توجه کردن به قضاوت دیگران نیست.

- ایسنا/فارس احمدرضا درویش در کارگاه انتقال تجربه ای که همزمان به هفته فیلم هنروتجربه شیراز، برگزار شد، تاکید کرد که کار یک فیلمساز تجربی، توجه کردن به قضاوت دیگران نیست.

اولین کارگاه انتقال تجربه هفته فیلم هنر و تجربه شیراز، با حضور احمدرضا درویش کارگردان سینما در سالن سینما فرهنگ این کلانشهر برگزار و با استقبال خوب علاقه مندان مواجه شد.

احمدرضا درویش ابتدا درباره فعالیت های کارگردانی خود و ساخت آثار سخت، گفت: اینکه انسان به سراغ کاری می رود، به جهان بینی، تربیت، سلوک، نگاه به اطراف و تلقی اش از اثری که می گذارد، بستگی دارد.

مثلا ما کشاورزان بسیاری داریم اما شاید کسی دوست داشته باشد در طول چهار فصل از خاک برداشت کند، اینکه کشاورزی بخواهد در این زمینه فعالیت کند با کسی که می خواهد تنها پسته و گردو بکارد متفاوت است، این مساله به معنی بی ارزش بودن فعالیت کشاورزان چهار فصل نیست بلکه به نگاه و کشش او وابسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنرو تجربه، درویش ادامه داد: ما در حوزه های مختلف مثل ادبیات، معماری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فیلمساز تجربی توجه به قضاوت های دیگران نیست

کار فیلمساز تجربی توجه به قضاوت های دیگران نیست